Mô tả công việc

- Prepare documents: Contract, invoice, Labels, then print out and get signature, stamp then submit to Quality Check Department.
- Registration on the web site as regulations.
- In put daily report.
- Collect the result of import license and make weekly, monthly report.
- Collect the result of import license then return to customer.
- Support others member in team if need.

Yêu cầu công việc

- Graduated from College above.
- 2+ years experience.
- Good problem-solving and time management skills.
- Highly organized and detail-oriented.
- Pro-active.
- Able to work under pressure, - Enthusiastic.

Phúc lợi công việc

- Willing support others.
- Good computer skill, especially in Ms. Excel.
- Careful, highly resposible, dynamic, enthusiastic, hardworking and have mind of target achievement.

Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 690 / 1
Logo Văn Phòng Đại Diện - Công Ty TNHH Lô-Gi-Stíc Pantos Việt Nam (Chi Nhánh Hà Nội) Văn Phòng Đại Diện - Công Ty TNHH Lô-Gi-Stíc Pantos Việt Nam (Chi Nhánh Hà Nội)
Phòng 2510 tầng 25 tòa nhà Keangnam Hanoi Landmark 72 - Phường Mễ Trì - Quận Nam Từ Liêm - Hà Nội
Quy mô: từ 50 - 99 nhân viên

Ngày đăng tuyển
17/11/2020

Nơi làm việc
Hà Nội

Cấp bậc
Trưởng phòng/ Quản lý cấp trung

Ngành nghề
Khác

Kỹ năng

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Tiếng Anh

Trình độ học vấn
Cao đẳng

Kinh nghiệm làm việc
2 năm

Ứng viên
Nam nữ
Trưởng Phòng Xuất Nhập Khẩu
Văn Phòng Đại Diện - Công Ty TNHH Lô-Gi-Stíc Pantos Việt Nam (Chi Nhánh Hà Nội)
Nộp đơn